Log In

Největší stadion světa z dílny Facebooku: Sports Stadium spuštěno

Novinku přichystal Facebook s dostatečným předstihem před Super Bowlem 50 a všem fanouškům by měla nabídnout více požitků ze hry samotné. Většina schopných fandů už dávno ví, že může přidat příspěvek obsahující sledovaný zápas. Ti zkušenější navíc dobře znají zobrazenou scoreboard.

Navazující sekce agreguje obsah všech fanoušků a vytváří jednotné prostředí, obohacené o další obsah. Nově přímo na Facebooku můžete ve čtyřech záložkách sledovat play-by-play akce (a sdílet je), číst relevantní komentáře od svých přátel v jednom okně a komentáře expertů nebo hráčů samotných. Poslední záložka nabídne podrobné statistiky zápasu, který sledujete.

Obsáhlé konverzace se tak z pole statusů mají dostat právě do nově vzniklého „sociálního stadionu“. S jednou miliardou aktivních uživatelů denně a 650 mil. sportovních fanoušků je to zajímavý krok. Pro fanoušky NFL v ČR o to zajímavější, protože celosvětově reaguje Facebook na svého konkurenta Twitter, který exklusivní obsah deleguje ve velkém a má v tomto ohledu náskok.

Vyzkoušejte si Sports Stadium už dnes večer a podělte se s námi o zkušenosti v komentářích. U nás, kde je Facebook primární sociální sítí, bychom si tuhle novinku měli užít.

Media

Patří do:

Zakladatel karlovarských Warriors, šéfredaktor a autor projektu czechfootball. Mimoto se věnuje sportovnímu marketingu, sociálním sítím a grafice.

Komentáře

Log In or Create an account