Log In

Twitter získal práva ke streamování NFL, porazil Facebook i Amazon

Živé přenosy NFL jsou nejen za velkou louží velké téma. Sociální síť Twitter se sice u nás netěší takové oblibě jako majoritní Facebook, ale rozhodně je zde ambice uspokojit naše potřeby. Nejsou to přitom ani čtyři měsíce, kdy jsme psali o zájmu Applu a Googlu.

Twitter se svými 320 mil. uživateli po celém světě zažívá těžké chvilky. Potýká se s úpadkem růstu a ani tah s výdělky z reklam se mu nedaří naplňovat k očekávání. Jack Dorsey z pozice CEO velí kupředu a možná změní věci k lepšímu: „Celé je to o transformaci fanouškovského zážitku z amerického fotbalu. Lidé už nyní sledují zápasy NFL na Twitteru, teď je budou navíc sledovat přímo čtvrtečních večerech,“ prozradil v oficiálním prohlášení.

Zisk práv na 10 zápasů z kolekce Thursday Night Football přišel na 10 milionů dolarů a porážku utrpěl již zmiňovaný Facebook nebo Amazon. Přitom nerozhodovala nejvyšší nabídka, která se vyšplhala až na 15 milionů. Vedení NFL si vybralo nejlepšího kandidáta s ohledem na druh obsahu a zájem fanoušků. Ze zmíněné částky asi nebudou mít radost zástupci NBC a CBS, televizní práva je totiž přijdou na téměř astronomickou půl miliardu dolarů.

„Twitter je místo, kde se živé přenosy rozvíjí a je to správný partner pro NFL, který chce nabídnout fanouškům živý obsah napříč celým světem,“ řekl NFL komisař Roger Goodell. Ten horkou novinku oficiálně oznámil kde jinde, než na svém twitterovém účtu i s parádním videem.

Patří do:

Zakladatel karlovarských Warriors, šéfredaktor a autor projektu czechfootball. Mimoto se věnuje sportovnímu marketingu, sociálním sítím a grafice.

Komentáře

Log In or Create an account