Log In

Twitter rozšiřuje pole působnosti o exkluzivní novinky z NFL

Zástupci sociální sítě Twitter a NFL se dohodli na rozšíření spolupráce, kterou v roce 2013 započali. Uživatelé Twitteru si mohou mnout ruce, protože se dočkají exkluzivního obsahu – highlightů, bezprostředních novinek i analýz.

Odpadnout by mělo kolečko týkající se speciální video stránky s obsahem, které by se mělo na Twitteru objevit přímo bez odkazování.

„Uživatelé Twitteru nikdy nebudou mít dostatek videí a zpráv, ale nyní jich budou mít ještě více a mnohem rychleji než kdy dřív,“ uvedl v prohlášení Glenn Brown z Twitteru.

V USA populární sociální síť se snaží přilákat uživatele a inzerenty dohodami s majiteli video obsahu. Další nová dohoda je uzavřená se společností Viacom, která operuje s klipy stand-up komiků, s firmou Weather Channel LLC pro předpovědi počasí a klipy univerzitního basketbalu ve spolupráci s Turner Broadcasting.

V roce 2014 si NFL vysloužila pozornost od 202,3 mil. diváků, z nichž 68 % je z USA. Twitterový účet NFL má 12,6 mil followerů!

SLedujte nás také na twitteru:


Za komunitu Nfl v ČR doporučujeme Bohumila Rajchla z nfl.cz:


Pro kompletní informace sledujte hashtag #nflcz:


Zdroj: BloombergBusiness

Zakladatel karlovarských Warriors, šéfredaktor a autor projektu czechfootball. Mimoto se věnuje sportovnímu marketingu, sociálním sítím a grafice.

Komentáře

Log In or Create an account