Log In

Apple i Google projevili zájem o streamování příští sezóny NFL

NFL plánuje živě zdarma streamovat všechny tři zápasy naplánované pro příští sezónu do Londýna. Zájem projevil jak Apple, tak i mateřská společnost Googlu Alphabet. Obě dvě patří mezi špičku ve svých oborech a mohou nabídnout adekvátní technologie. Pro oba zájemce by to byla premiéra živého přenosu NFL zápasu.

V minulém roce NFL podepsalo jeden zápas s Yahoo a zájem byl přesvědčivý – přes 15 mil. diváků celosvětově s celkovým průměrem 2,36 mil. v libovolném čase. Yahoo si situaci pohlídalo a stream nabízelo na všech svých webových kanálech. Do celkového počtu se započítal každý divák sledující přenos po víc než 3 vteřiny. Nedělní zápasy NFL mají přitom v USA popularitu ještě větší – přes 20 mil. diváků za minutu. Sloty pro reklamu prodávalo Yahoo v rozmezí 2,5 – 5 mil. Kč a všechny byly vyprodané.

Stream jednoho nebo celé trojice zápasů by mohl pro oba technologické giganty znamenat další krok kupředu. Apple vlastní Apple TV, Google zase Youtube. Pro fanoušky u nás je o něco příznivější druhá varianta, která je mnohem více dostupná i v povědomí uživatelů.

Zatím není známo jestli se NFL rozhodne prodat práva k přenosům jednotlivě nebo jako celý balíček. Všechny zúčastněné strany se k tématu zatím odmítly vyjádřit.

NFL ale nabízí dále i balíčky čtvrtečních „Thursday Night Football“ zápasů včetně práv pro streamování. Poslední dva roky je získala stanice CBS, ale zájem je i z Fox Sports spadající do skupiny 21st Century.

Tři zápasy hrané v Londýně se odehrají 2. října (Colts vs. Jaguars), 23. října (Giants vs. Rams) a 30. říina (Redskins vs. Bengals).

Zdroj: Reuters

Media

Patří do:

Zakladatel karlovarských Warriors, šéfredaktor a autor projektu czechfootball. Mimoto se věnuje sportovnímu marketingu, sociálním sítím a grafice.

Komentáře

Log In or Create an account